Το Facebook προσθέτει δύο νέες παροχές και η δεύτερη αλλάζει το παιχνίδι για τους DJs!

Ξεκινώντας από τώρα, μπορείτε να χρησιμοποιείτε το Facebook Messenger ως υποκατάστατο του Skype, με τη νέα του παροχή για ομαδική video κλήση (group video call) που μπορεί να περιλαμβάνει μέχρι 6 ανθρώπους και είναι διαθέσιμη στα κινητά σας. Το καλύτερο; Η εφαρμογή σας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε φίλτρα, ενώ γράφετε, στέλνετε emoji’s και αυτοκόλλητα, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το Snapchat.

Παρότι η παροχή για ομαδική κλήση επεξεργάζεται ακόμα, τα φίλτρα είναι ήδη έτοιμα για να τα χρησιμοποιήσετε. Σύμφωνα με την υπεύθυνη παροχών στο Facebook, Stephanie Taine η συγκεκριμένη εφαρμογή δοκιμάζεται από περισσότερους από 245 εκατομμύρια χρήστες, που πραγματοποιούν video κλήσεις ανά το μήνα. Το μόνο που έχουν να κάνουν όσοι θέλουν να το αποκτήσουν είναι ένα update για την πιο καινούρια εκδοχή του Messenger για το κινητό ή τον υπολογιστή τους. Η διαδικασία είναι πολύ απλή.

Μέσω του update, οι ομαδικές κλήσεις μπορούν πλέον να περιλαμβάνουν μέχρι 50 χρήστες που συμμετέχουν είτε γραπτώς, είτε μέσω απλής κλήσης.

Δεν τελειώνει όμως εδώ. Το Facebook δουλεύει σε μια νέα παροχή που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για τους DJs, το Live Audio, που τους βοηθάει να προβάλλουν τη δουλειά τους. Η δημοφιλής πλατφόρμα προσπαθεί να προωθήσει το Live Audio σε ραδιοφωνικούς ομιλητές, άλλους εκδότες, ακόμα και DJs, που αυτή τη στιγμή χρησιμοποιούν το Live Video για τον ίδιο σκοπό. Το εγχείρημα είναι αρκετά λαμπρό. Σκεφτείτε τις δυνατότητες live-stream σε ραδιοφωνικά shows, αναφωνήσεις, συναυλίες, όλα σε ένα βολικό μέρος.

Οι χρήστες θα μπορούν να βάλουν ένα video να παίζει και να συνεχίσουν την περιήγησή τους στην πλατφόρμα, χωρίς αυτό να σταματήσει και μέσω Android θα μπορούν να το ρυθμίζουν μέσω της διαχείρισης εφαρμογών. Μέχρι στιγμής πολύ λίγοι έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή, αλλά αναμένεται να είναι διαθέσιμη για όλους μέσα στις επόμενες βδομάδες.

“Ξέρουμε ότι πολλοί είναι εκείνοι που θέλουν να πουν στο Facebook μία ιστορία με λέξεις και όχι με video. Έχουμε δει διάφορες σελίδες να βρίσκουν δημιουργικούς τρόπους στα live τους να πλησιάζουν τον κόσμο, μόνο με λόγια χρησιμοποιώντας το Facebook Live API ή προσθέτοντας μία ακίνητη εικόνα για να συνοδεύει τα όσα προβάλλουν με λέξεις.”

Comments

You may also like...